Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Henri van Vliet on Fri 04 Jul 2014, 14:35
wat was hier je sluitertijd ?
Ad Sprang on Fri 04 Jul 2014, 14:37
Dus jij zag even beren op de weg gisteren Wat een luxe, kiezen tussen Laplanduilen en de beer.... Mooi Jan! Groeten, @d
Tjeerd visser on Fri 04 Jul 2014, 19:02
ISO 200 tja. Knap gedaan nog Jan! Mooi.
Jan Luit on Sat 05 Jul 2014, 3:40
Bedankt voor jullie reacties. @ Henri De sluitertijd was 1/13 sec. @ Tjeerd Inderdaad iso 200. De D200 produceert bij ISO 400 al veel ruis dus blijf ik liever op ISO 200. En zoals gezegd bleven de uilen wel stil zitten af en toe. Groet Jan
joppie on Sat 05 Jul 2014, 12:56
heb je hem wel een knuffel gegeven na het nemen van de foto