Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


wat was hier je sluitertijd ?

Dus jij zag even beren op de weg gisteren Very Happy

Wat een luxe, kiezen tussen Laplanduilen en de beer....

Mooi Jan!

Groeten,
@d



» Last edited by Ad Sprang on Sat 05 Jul 2014, 7:32; edited 1 time in total

ISO 200 tja. Smile
Knap gedaan nog Jan!
Mooi.

Bedankt voor jullie reacties.


@ Henri
De sluitertijd was 1/13 sec.

@ Tjeerd

Inderdaad iso 200.
De D200 produceert bij ISO 400 al veel ruis dus blijf ik liever op ISO 200.
En zoals gezegd bleven de uilen wel stil zitten af en toe.

Groet Jan

heb je hem wel een knuffel gegeven na het nemen van de foto #Silly

:
 
Page 1 of 1