Gender: Male Age: 73 Joined: 10 Oct 2007 Posts: 281 Location: Leiden
Posted: Thu 01 May 2008, 8:27 Post subject: veldgids libellen
De veldgids libellen van KD heeft obgeloofijk fraaie libellen. Zie een bespreking op:http://www.natuurenboek.nl/details.aspx?lnpkid=15780
Mvgr
Hans _________________ Pentax K 200D, Pentax K7, Pentax K3, Pentax 18-55 mm, Sigma 70-210 (2.8-4.5), Sigma 28-84 en Sigma 70-300 APO Macro DG. Sigma 50 mm (2. Macro, Pentax 100 mm macro.en diverse randapparatur nog uit mijn analoge Pentax/Minolta/Mamya rolfilm-tijd
Gender: Male Age: 57 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Wed 25 Jun 2008, 7:36 Post subject:
Zijn er meer van dit soort interessante boekbesprekingen?
Ik zoek ook een veldgids voor bloemen...
Het zou heel mooi zijn als dit soort boekbesprekingen gebundeld en met een sticky op een terugvindbare plek in het forum komen. Dit soort informatie blijft aanzienlijk langer houdbaar dan de vraag "sigma of tamron". _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Dat is een goed plan Peter, we gooien het in de groep. Met de zoekfunctie kun ook een eind komen trouwens. Overigens: als je een apart topic opent met je vraag komen daar ongetwijfeld reacties op! _________________ Nederpixer in ruste
Posted: Wed 25 Jun 2008, 7:42 Post subject:
Peter,
ik denk dat dit is wat je zoekt ;
De Flora van de Lage Landen' is de eerste Nederlandse flora met een zo volledig mogelijk beeld van de wilde planten uit Nederland en Vlaanderen waarbij zoveel mogelijk 'soorten zijn gefotografeerd. Uiteindelijk geven foto's de meest concrete en beste weergave van de werkelijkheid. Door de onbekende plant te vergelijken met de foto's en de encyclopedische informatie is determinatie zeer eenvoudig. Deze 'Flora' is gericht op de beginnende plantenliefhebber.
ISBN 9043900753. Prijs € 37,50 _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Gender: Male Age: 41 Joined: 24 Dec 2007 Posts: 110 Location: Gouda
Posted: Wed 25 Jun 2008, 18:35 Post subject:
De laatste tijd ben ik ook nogal eens bezig met de libellen. Omdat ik hiervoor nog geen goede gids heb, snuffel ik hiervoor wat rond op internet. Tot nu toe heb ik één site gevonden die er voor mij uitspringt voor het determineren van libellen. Het is de site van de libellenwerkgroep Fryslan. Het is zeker de moeite waard om deze site eens te bekijken...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum