Ronald Hofmeester wrote: |
Wat is het doel van Nederpix: |
FAQ wrote: |
Wat is het doel van Nederpix.nl? Nederpix.nl brengt beoefenaars van de natuurfotografie met elkaar in contact en stimuleert, zowel voor de gevorderde als de beginnende gebruiker, de uitwisseling van kennis en vaardigheden op het gebied van natuurfotografie. Gebruikers van Nederpix kunnen daartoe de foto’s van andere gebruikers becommentariëren en bespreekonderwerpen op het forum starten. Daarnaast streeft Nederpix er naar om digitale natuurfoto’s van redelijke tot zeer goede kwaliteit aan een breed publiek tonen. Tot slot wil Nederpix bijdragen in het beschermen van natuur in West-Europa. Door de schoonheid van de natuur te tonen worden mensen overtuigd van het belang van bescherming. |
Vinz1980 wrote: |
Heb het draadje nog eens helemaal nagelezen en als ik de verschillende ideeen, vragen en discussie volg, zit er toch een aantal keer een zelfde thema in:
- mensen die een foto plaatsen willen graag zoveel mogelijk exposure. - mensen die foto's kijken willen het zo gemakkelijk mogelijk aangedragen krijgen. - Zodra een foto van de voorpagina af is wordt deze nauwelijks nog bekeken of becommentarieerd. Dit resulteert in ideeen als top xx van albums, meer foto's op voorpagina, het random fotobalkje van vroeger, enz. Lijkt me een centraal thema, tussen overigens toch een behoorlijk aantal (goede) ideeen. |
Quote: |
Het lijkt me een beetje link om daar nu al een centraal thema van te maken |
Vinz1980 wrote: |
Ik maak niks een centraal thema, ik heb alleen opgeschreven wat ik meende tussen de regels te lezen, en schrijf: LIJKT me een centraal thema, en ik had er ook bij geschreven dat er nog diverse andere ideeen waren |
en natuurlijk hebben de mods zelf het laatste woord en hun eigen kijk op de hele zaak. En die mannen komen daar best wel uit.. |
Heb trouwens het gevoel dat de ideeen langzaam wel een beetje op zijn, komt niet echt veel nieuws meer hierbij. |
luc hoogenstein wrote: |
ps: mijn hemel, dat ik het nu pas zie! Dit is bericht 6000!!! Ik stop ermee, ik lijk wel gek!!! |
axel gielen wrote: |
Ik zag net dat het werkalbum er al was. |
axel gielen wrote: |
Wat ik nog graag zou zien is als je foto's zou kunnen verwijderen. |
Arjen Drost wrote: | ||||
|
Pulletje wrote: |
Als ik kijk naar mijn eerste foto's hier, zou ik die maar wat graag willen verwijderen, want ik vind ze inmiddels waardeloos |
Vinz1980 wrote: | ||
Ze laten dan nog steeds wel zien dat je vooruitgang hebt geboekt. Je schaamt je toch niet voor een foto die je ooit hebt geupload? Trouwens denk niet dat dat echt een mogelijkheid wordt, als er dan een paar fotografen mee stoppen of anderszins besluiten om hun foto's van de site af te gooien, heb je als NP ineens een lege database, lijkt me geen gewenste situatie. |