Posted: Sat 20 Apr 2013, 8:50 Post subject: Foto exursie Kievitsbloemen
Ook dit jaar heb ik weer toestemming om met een klein gezelschap naar de Kievitsbloemetjes te gaan.
Op zaterdagmiddag 27 april, niet zo vroeg anders lopen we ander excursies voor de voeten.
We vertrekken zo rond een uur of 12, dat geeft de mensen die van ver komen ook de mogelijkheid om te komen!
Zit te denken aan een groepje van niet meer dan 15 personen!!
Je krijgt aan het einde van deze week een routeplan of de coördinaten waar we verzamelen!
personen die zich hebben aangemeld via pb zijn:
1. Nel Appelmelk
2. Henri van Vliet
3. ??
4. Willem van der Graaf
5. Rombout
6. Els
7. Angela en
8. Wim de Wild
9. Piet en
10. Els de Dreu
11.
12.
13.
14.
15. _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Last edited by Ton Valk on Thu 25 Apr 2013, 21:34; edited 6 times in total
Meestal komt er nog een mededeling van hoe laat precies e.d.
Als je je hier zo opgeeft zal Ton dat zeker noteren.
groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Posted: Wed 24 Apr 2013, 19:09 Post subject:
Willen diegene die zich hebben opgegeven even hun mailadres naar mij sturen via PB dan kan ik de verzamelplaats doorgeven!! _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Posted: Thu 25 Apr 2013, 20:32 Post subject:
Als het goed is hebben de deelnemers een mailtje met de routebeschrijving ontvangen! _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Posted: Sat 27 Apr 2013, 5:58 Post subject:
Weer berichten zien er goed uit! Het had wel wat warmer gemogen maar iig geen regen! En ook weinig wind, de zon maar een beetje afschermen! _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum