Posted: Wed 21 Dec 2022, 1:21 Post subject: Seizoensopdracht: Kou
Van Tom heb ik de volgende opdracht gekregen.
Voor de nieuwe opdracht wil ik graag als onderwerp : kou, (de foto moet kou uitstralen) (omdat we hopelijk een mooie winter tegemoet gaan), ik denk dat iedereen hier wel wat mee kan.
Dat kan vanaf vandaag (21 December 2022 tot en met 11 Maart 2023) en dat is ook meteen de periode waarin de foto's gemaakt moeten zijn. Alle overige regels voor deze seizoensopdracht staan hier
DE EXIF MOET MEEGESTUURD WORDEN MET DE FOTO.
EN DE DATUM MOET IN DE EXIF STAAN.
Foto's die niet aan de regels voldoen, worden naar een regulier album of het TA verplaatst
Jullie kunnen de foto's aanbieden in het speciale album
Gender: Female Age: 46 Joined: 19 Dec 2005 Posts: 39 Location: Berkel en Rodenrijs
Posted: Wed 21 Dec 2022, 8:15 Post subject:
Leuk daar kunnen we met elkaar wel weer wat mee, hopelijk komt de kou dan wel weer terug. We hebben nog even, ik verwacht weer allerlei verschillende soorten foto's.
Groet Rixte _________________ Canon 80D met verschillende objectieven en Canon G9X
Gender: Male Age: 30 Joined: 26 Jun 2007 Posts: 72 Location: Oud-Beijerland
Posted: Sat 24 Dec 2022, 17:22 Post subject:
Leuke opdracht! Daar moet wel een invulling aan te geven zijn. Succes allemaal. _________________ Canon 80D
Canon 18-55 mm
Sigma 70-300 mm
Sigma 105 mm f 2.8
Gender: Female Age: 46 Joined: 19 Dec 2005 Posts: 39 Location: Berkel en Rodenrijs
Posted: Mon 26 Dec 2022, 12:58 Post subject:
Jan, de link en titel bij fotowedstrijd staat nog op "geel'. Misschien kan dat binnenkort nog aangepast worden naar de nieuwe opdracht. Ook zie je verderop op de homepagina nog steeds de winnende foto van de opdracht hiervoor.
Groet Rixte _________________ Canon 80D met verschillende objectieven en Canon G9X
@Rixte: dat is iets wat wij als mods helaas niet zelf aan kunnen passen en op kantoor gedaan moet worden. En zo rond de kerstdagen duurt het dan allemaal iets langer, helaas.
Ik weet niet of jullie het opgevallen is, bij de vorige foto's van de opdracht [Geel] zijn twee foto's te zien van de nieuwe opdracht [Kou] is er iets fout gegaan .
Wat daar fout is weet ik ook niet beide foto's zijn gesloten dus zouden niet zichtbaar moeten zijn.
Heb ze even geopend en weer gesloten werkt ook niet.
Heb ze verzet naar een ander album dus nu niet meer zichtbaar.
Eerste keer dat dit gebeurt is. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Heel vreemd dit…
Moeten we er wel aan denken dat ze worden verplaatst naar het juiste album wanneer de wedstrijd foto’s openbaar gemaakt worden…. _________________ Canon 50D, Canon 7D Mark II, Canon 300 mm. F4 IS, Canon converter x 1.4, Canon telemacro 100 mm. F2.8 IS.
Heb het net ook gezien. En zelf uitgeprobeerd. Heb het doorgegeven. Dus maar even wachten met commentaren geven totdat de knopjes goed staan. _________________ Sony RX 10-4
Sorry mensen
Er stond nog een knopje verkeerd.
Heb het nu verzet zodat de reacties nu niet meer te zien zijn. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum