Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Knappe foto met al die tussenringen,lekker scherp en mooie compo.

gr Daan de Vos

Eventueel kwaliteitsverlies door het gebruik van tussenringen lijkt hier niet echt aan de orde! Mooie registratie.

groet,
Luc

Hele knappe marco Reinier.

Gr. Henk

Zeer fraai dit kleine beestje in al zijn grootheid vastgelegd.
Groeten Nel

Die staat er knap en heel mooi gedetailleerd op. De naam heeft een spelfoutje van het Nederlands soortenregister geloof ik, Kuijper-Nannenga, J.L. schreef in werkelijkheid geloof ik: Rhopalapion longirostre, oftewel Stokroossnuitkever, Hollyhock weevil. Details terzijde natuurlijk. De foto is er niet minder mooi om. vr.gr.

Mensen, dank voor het commentaar!

@Cathy,

Interessant, ik zal het meteen aanpassen, dank je!

Groeten Reinier.

Dit kleine 'monster' staat er schitterend op. Prachtig scherp en fraai belicht. De rustige achtergrond maakt de foto compleet.

Gr. Jan.

ik vind die snuitkevertjes erg leuk en jij hebt er een geweldig mooie foto van gemaakt. Helemaal super.

gr
Joke

:
 
Page 1 of 1