Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Zwart-wit werkt goed in dit beeld, geen perfecte spiegeling maar een natuurlijke symmetrie in de bomen, links en rechts nagenoeg gelijk. Goed gezien. Prima voor de symmetrie opdracht.

Fraaie opname. Voor de opdracht vind ik hem ietsje minder. Ik zou hier voor iets strakkers gekozen hebben.

Dit prima uitgevoerd, ik had het lever in kleur gezien.

Ik sluit me aan bij de opmerking van Cor.
Truus

Mooie verticaliteit, minder symmetrie.
Wel een prachtige foto die door de omzetting naar z/w een 'mooie' somberheid uitstraalt.

:
 
Page 1 of 1