Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Geinig Jan!

Gedrag prima vastgelegd in perfecte belichting.
Humoristisch aandoend beeld!
Gr.
@d

Daar zwaait wat voor je!
leuk Jan!
gr
G

Heel grappig Jan!
groet van Nel

Ja, grappig!

Willem

Leuke foto. Waarom graaft hij dat gat eigenlijk? Ligt er voedsel onder de sneeuw?

Groet, Robert

Super leuk !!
groetjes Sonja

Super leuk

Bedankt voor jullie reacties. en nominaties.

@ Robert

Dit is vlakbij de voerder.
Maar een paar weken geleden sneeuw gehad en enorm veel wind.
Er lag op mijn pad daarna een meter sneeeuw.
Heb dat maar laten liggen en een andere voerder gebruikt.
Dus zal de eekhoorn wel wat ruiken onder de sneeuw.
De Eekhoorn was nog bezig toen ik weg ging.

Groet Jan

:
 
Page 1 of 1