Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi zo met het biotoop erbij Nel, zegt meer dan alleen een close up.
Gr.
@d

Lente is nu echt begonnen!
Groet susan

Mooie foto, Nel! Deze doet mij veel meer dan de close up (maar dat zal niemand verrassen). Mooi de omgeving erbij betrokken, al had ik je een iets betere lucht gewenst.

Mooi beeld.

Groeten, Arjen

Ja helaas grauw en wat regenachtig Arjen....

Aan de andere kant, dat weer past beter bij paddentrek......

Mooi tafereel in omgeving gefotografeerd

Leuke opname Nel!
groet van Nel

Leuke foto Nel, deze spreekt mij ook het meeste aan van de twee. Zo met de omgeving erbij geeft het een beeld van in welk gebied de padden daar leven.

Willem

Deze is inderdaad de beste van de twee Nel.
Ik heb ze nog niet gezien.
Gr Nico

:
 
Page 1 of 1