Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi! Mooie bloem ook. Het gebied met scherpte is wel krap, maar dat geeft een apart effect.

Vaag verloop werkt goed Cor.
Mooie bloem, ik zie meestal de gele.
Gr Nico

Ik heb er al heel wat van jouw hand gezien Cor, echt 'n specialiteit die je goed onder de knie hebt. Heel mooi vastgelegd.
groet van Nel

Apart effect zo door de andere bloemen. Heb je ook nog op het voorste deel van het hartje scherpgesteld? Dat zal een heel ander effect geven.

Prachtige foto Cor!

Groet,
Tineke

Je weet nog steeds prachtige opnamen in geheel eigen stijl uit je 40D te persen Cor.
Ikzelf ken meer de gele variant maar deze is ook erg fraai!
Gr.
@d

Mooie bloem die ik alleen ken van Kreta. Het hartje van de bloem prachtig scherp. Centrale plaatsing doet het goed hier, mooie foto!

Willem

Bedankt voor jullie reacties en de nominaties.
@ Ad hij doet het nog prima na bijna 11 jaar en en bijna 40.000 kliks.
Ad de gele heb ik afgelopen jaar niet veel gezien, meer de paarse.



» Last edited by Cor on Sun 31 Mar 2019, 10:15; edited 1 time in total
:
 
Page 1 of 1