Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Wat heb je dat boompje op de juiste plek geplant. De mooiste tinten in het beste licht. Fantastische foto Hendrik.

Oogt apart zo'n stuk natuur omringd door cultuurlandschap, mooi diffuus licht had je hier.

Gr Richard

Mooie sfeer in je foto, vreemd zo'n vierkant stukje natuur ertussen. Links nog wat schaapjes?
groet van Nel

Wat een mooie sfeer krijg je door de mistvorming.

Fraai beeld zo vanuit deze hoogte.

Mooie foto, fijn licht en leuke info erbij!

Groet,
Tineke

Apart verhaal, apart gebied. M.i. zeer de moeite waard om de omgeving beter af te stemmen op dit 'rak' .

Prachtig zoals de boom het licht vangt.

Prachtig dat licht.

:
 
Page 1 of 1