Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Geinig. Ik was vandaag ook gaan kijken of er al pinksterbloemen waren. Die waren er, maar nog geen witjes. Ach nog even wachten... Proficiat met je primeur.
Groet, Sjors

Superfraai met een mooie comp en scherpte.

Vroege vogels maar nu ook vroege vlinders !
Prachtbeeld, proficiat.
Groet van Marleen

Heb er hier in die lenteachtige periode begin maart ook al een gezien, maar niet in combinatie met zo'n voorjaarsbloeier.
Kenmerkend voor de eerste generatie zijn de zwaar bestoven aders, op deze foto prima te zien.

Groeten,
@d

Inderdaad heel vroeg Johan.
Staat er geweldig op.
Gr Nico

Mooie combinatie Johan. Die had ik beiden nog niet verwacht.

Dat is vroeg, die Pinksterbloemen. Ondanks dat het geen Oranjetipje is toch een zeer fraaie opname Johan!
groet van Nel

:
 
Page 1 of 1