Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Zo is dat! Ben er vandaag ook maar eens voor gaan liggen omdat ze toch wel mooi zijn.
Groet, Sjors

Mooi symmetrisch beeld en haartje scherp!

Twee oortjes mooi in beeld gebracht Nel Smile)
Gr Nico

Heel mooi in beeld gebracht Nel.

Ik heb wel even Laminum gewijzigd in Lamium en Red Dead- nettle in Red Dead-nettle (spaties horen niet rond het koppelteken Wink).

Groeten, Robert

Knappe macro Nel met fraai licht op de bloempjes.

Gr Richard

Heel mooi!

Prachtig zo van dichtbij.

:
 
Page 1 of 1