Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Erg mooie plant. Persoonlijk had ik met deze drukke bloem geprobeerd de achtergrond wat rustiger te krijgen, denk ik, over experimenteren gesproken.

Ik ga over 4 weken daarheen. Bloeien de orchissen dan nog?

Groet, Robert

Super mooie orchidee. Ik zag hem twee jaar geleden in Andalusië, in de meivakantie. Toen bloeide ze dus nog we, Robert.

Groet Rixte



» Last edited by rixte on Fri 29 Mar 2019, 16:24; edited 1 time in total

Wat 'n bijzondere soort en ook heel harig!
groet van Nel

@Rixte: Fijn! Dank voor je antwoord..

Groeten, Robert

:
 
Page 1 of 1