Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooie tekening heeft dit exemplaar. Dat grijsgroen valt op dit formaat meer op dan in het echt met het blote oog.
Gr.
@d

Ik verbaas me over de ontelbare soorten die ik de laatste weken voorbij zie komen, ook dit is een fraaie opname.
groet van Nel

@Ad: Het was je vast al opgevallen dat al mijn foto's de op Nederpix maximaal toegestane breedte (1024) hebben. Bij sommige foto's geldt dat ook voor de hoogte (1024x800). Omdat het stacken de kans geeft zoveel details te tonen, maak ik graag gebruik van de mogelijkheid die op zo groot mogelijk formaat te laten zien. De details van (nacht)vlinders zijn vaak zo adembenemend mooi.

@Nel: Ik heb ze niet geteld, maar ik vermoed dat er in mijn archief wel zo'n 40 foto's (lees soorten) zitten die het bewerken nog waard zijn. Voorlopig komt er dus wat mij betreft nog geen einde aan de stroom. Dit alles komt doordat ik nu veel betere software heb om mee te werken, waardoor voorheen afgekeurde stacks nu alsnog verwerkt kunnen worden. Mr. Green

Groeten, Robert

Dit is zeker ook een fraaie.

:
 
Page 1 of 1