Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Ad Sprang on Sun 31 Mar 2019, 17:46
Heb de soort in NL al een paar maal voor de lens gehad. Het wit heeft iets van een glans, hetgeen je op de foto ook terugziet. Mooie spanner met fijne details! Groeten, @d
koekieman on Mon 01 Apr 2019, 14:34
Mocht je denken dat je guitige beschrijving gemist wordt door de np-bezoekers.... nope ik heb weer een omkrullende mondhoek gehad. Fraaie vlinder en hij heeft een mooi bijpassend behangetje bij de karwei uitgezocht. Wel met bonuspunten hoop ik! Groet, Sjors
Robert Rodenburg on Fri 05 Apr 2019, 9:48
Dank voor jullie aandacht heren. Ik moet zeggen dat ik weinig begrijp van de beoordeling van mensen. Foto's die ik bijna weggegooid had, krijgen meerdere nominaties (Berberisspanner) en foto's die ik zelf heel erg mooi vind, zoals deze, krijgen nauwelijks aandacht. Wonderlijk. @Sjors: In Oostenrijk hadden ze geen Karwij. Gelukkig was er wel een bosrand. Groeten, Robert
Ad Sprang on Fri 05 Apr 2019, 10:29
Het is sowieso een groep die een minder breed publiek trekt. Het gemiddelde, doodgefotografeerde, Icarusblauwtje op een té clean aartje tegen een superstrak behangetje brengt, ondanks een mega groot aanbod, nog steeds meer mensen op de banken. Toch leuk op deze site een paar medestanders te hebben:-) Groeten, @d
Robert Rodenburg on Fri 05 Apr 2019, 12:26
@Ad: Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Met korstmossen doet zich hetzelfde voor, maar dan nog erger. Myxomyceten daarentegen doen het een stuk beter. Ik denk dat het met nachtvlinders en korstmossen vooral zaak is om veel aandacht te besteden aan de omgeving en omstandigheden om de foto's toch interessant te maken. Dat blijkt wel uit de foto van de Berberisspanner. Hoe het ook zij, ik blijf stug doorgaan met het uploaden van nachtvlinders en korstmossen, of de foto's nu interessant zijn of niet. Groet, Robert