Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Knap dus!
Want ik zou niet weten waar de schade zat!
Mooie foto ook weer.
gr
G

Schade goed hersteld, niet te zien waar deze gezeten heeft.
Vind het zelf ook vaak jammer als ik een vlinder met schade tegenkom, maar repareren begin ik niet aan.
Ook schade/ aftakeling hoort erbij en mag dus getoond worden, alhoewel het afbreuk doet aan het ideaalbeeld.
Aan mijn lijf geen botox, fillers of haarspoelinkjes:-)

Groeten,
@d

Je hebt 'm vakkundig gerepareerd. Zou je niet eens bij een of andere clinique gaan solliciteren?
De schaduw aan de bovenkant werkt wel een beetje vervreemdend maar kan me voorstellen dat ondersteboven niet zo prettig kijkt.
Groet, Sjors

:
 
Page 1 of 1