Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Zo is de plant best fraai, zeker in deze warmgekleurde setting.
Een plaag echter voor de tuiniers, de wortels schijnen tot diep in de grond te gaan.
Gr.
@d

Mooi in deze fase van de plant, vind de witbalans persoonlijk iets te warm.
Verticale uitsnede met wat meer ruimte aan de bovenkant zou de plaat denk ik sterker maken, maar dat is een kwestie van smaak.

Gr Richard

:
 
Page 1 of 1