Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Hij is mooi!

Heel mooi Sam.
Gr Nico

Mooie plaat, Goed dat ze er al weer zijn.

Fraai blommeke. Vind dat er wel veel beeldelementen zijn en daardoor de foto redelijk druk wordt. En dat is voor mij als "steriele achtergrondjes-lover" een beetje wennen Smile
Groet, Sjors

Mooie sfeervolle plaat waarbij je fraai omgevingselementen vaag heb meegenomen, ja vind 'm erg mooi Sam.

Gr Richard.

Sfeervol, fris.

Prachtige foto van deze mooie bloem, op mijn plek een paar kilometer boven Hattem waar er duizenden staan is nog helemaal niets te zien, zelfs geen knop. Vanmorgen een paar andere plekken bezocht en daar bloeien ze volop. Ben overigens wel benieuw waar de plek in Hattem is.

Gr. Ben



» Last edited by Ben Aalders on Tue 02 Apr 2019, 13:33; edited 1 time in total
:
 
Page 1 of 1