Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi licht op de Orchis Tom, het is dat je het vermeld maar zou er nooit geen hondenneus achter gezocht hebben in de achtergrond.

Gr Richard

Herkennen is inderdaad een groot woord. De Orchis staat er wel goed op en heel mooi belicht.

Willem

Misschien moet je de hond kennen...
Mooi orchis, dit.
gr
G

Ik zou eerder denken aan een eland. Weet je wel zeker dat je al die jaren een hond als huisdier hebt gehad? Think

Mooi vastgelegd Tom.

Groeten, Robert

Prachtig belicht tom, mooi!
groet susan

:
 
Page 1 of 1