Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Scherp waar het moet, mooie kleuren, geweldig, er is een maar...
Ik heb er lang naar zitten turen, er stoort mij iets in de compositie waar ik de vinger niet op kan leggen, maar misschien ben ik de enige verwarde.

Tom ik begrijp jouw verwarring 😉
Ik heb diverse mogelijkheden bekeken en uiteindelijk gekozen voor de gulden regel met het snijpunt op de kop van de vlinder.
Gr Nico

Tom,

volgens mij snap ik de verwarring, want je mist kijkrichting voor de dagpauwoog: m.i.. iets meer bloem linksonder en rechtsboven dus wat minder ruimte. De foto zelf is prima en erg scherp. Groetjes,

Jan Rienk

Mooi zo met die bloem erbij!
groet van Nel

Mooie kleuren. Ben het eens met Jan Rienk.

Groeten, Robert

Mooi in het kijk gedeelte.

:
 
Page 1 of 1