Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi beest. Netjes vastgelegd, al vind ik linksonder de ruimte wat te overvloedig.

Als je nu, met de M tussen haakjes, de naam aanklikt, dan vindt de zoekmachine niets, terwijl er nog 3 andere foto's zijn van de soort. Daarbij vindt je in de Handleiding voor het invullen van de naamvelden bij aangeboden foto's het volgende:
"Toevoegingen als larve, rups, juveniel, fase, vrouwtje, mannetje, etc. horen niet in een naamveld en worden verplaatst naar bijschrift" Ik neem aan dat de M staat voor mannetje, dus verplaatsen naar het bijschrift (Opname-omstandigheden) lijkt me overbodig, want daarin wordt al vermeld dat het om een mannetje gaat. Ik ben zo vrij geweest de M te verwijderen.

Groeten, Robert

....en ik ben zo vrij, conform dezelfde handleiding, om 'eggfly' te wijzigen in 'Eggfly'.
gr
G



» Last edited by Gerard Visser on Tue 02 Apr 2019, 9:54; edited 1 time in total

Oei, die hoofdletter zag ik over het hoofd. Embarassed

Groet, Robert

:
 
Page 1 of 1