Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Dit is geen Europese Boomkikker, pas je de namen even aan?
Mooie contrasten en prima belicht!
Gr.
@d

Hij staat er mooi op.

Dit is denk ik , een blauwe heikikker ?

Zijn die boomkikkers niet altijd groen ?

Sorry voor de verkeerde naam geving. Ik was even in de bomen, denk ik.

:
 
Page 1 of 1