Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi Sjors, die klassieker. Dat je op dit diafragma die achtergrond nog zo krijgt, knap hoor. Of vervaag je die nog extra in de bewerking.

Grtz. Jurgen.

Nope geen vervaging toegepast. Ik zit er wel vrij kort op en laag standpunt. Groet, Sjors

Mooie achtergrond en comp.

Heerlijk voorjaarsbeeld!
groet van Nel

:
 
Page 1 of 1