Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Schitterend licht en fraai die voetsporen, jammer van die dijk, anders had ik hem genomineerd.

Kleurrijk spektakel. De sporen geven diepte. De dijk hoort er wel bij vind ik.

Als natuurpurist zou je natuurlijk ook anders kunnen kiezen maar dan moet je ook de voetsporen buiten beeld laten en een natuurlijke voorgrond zien te vinden.

Ha Rob, de dijk is toch onderdeel van bijvoorbeeld het Wad. Ik heb geprobeerd het silhouet te vangen en de compositie te volmaken. Bedankt voor de reactie. Ik zal het t.z.t. nogmaals proberen en hopelijk dan wel een nominatie in de wacht slepen 😀.

Bedankt voor de reactie Hendrik 👍.



» Last edited by Ron_Meijer on Sun 07 Apr 2019, 8:18; edited 1 time in total
:
 
Page 1 of 1