Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Ook deze is schattig, jammer van het oortje. Prachtig plaatje!
groet van Nel

Prachtige houding van dit vechtersbaasje; verwondingen aan oren zijn vaak het gevolg van onderlinge agressie.
Gr.
@d

Mooie kleurcontrasten en onscherpte met een paarse (klaver) stip. Ik vind het een mooie kijkplaat. Wat ik bij dierenfoto's altijd prachtig vind is dat de haartjes die eruit steken zo mooi scherp zijn. Geeft mij een knuffelig gevoel al zou je dat bij dit beestje niet gelijk doen. Groet, And.

Mooie vervaging Rob.
Ja dat oortje is wel een grappig detail.
Gr Nico

mooi hoor, kleur en standpunt zijn top.
gr, eric

Prachtig laag standpunt. Mooi!

Prachtbeeld Rob!

:
 
Page 1 of 1