Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooie sfeer door de mist, goed gelukt.

Mooie diepte gemaakt door coulissen vanaf de zijkant het beeld in te laten komen. Precies voldoende nevel.

Moet de plaats niet Katlijk zijn i.p.v. Katlij?

😎 Klopt hoor. De plaats is Katlijk (nabij Heerenveen).

Heerlijke vroege sfeer foto mooi soft door het nevelige , ....prachtige diepte gevormd door de laagjes en de Canadese gansjes in de hoofdtrol . Gr Bert

Mooi sfeervol doorkijkje.

Ik zou aan de onderkant net wat meer ruimte hebben genomen.
Fraai gezicht.
Groet, Sjors

Bedankt voor het compliment Nels. Sjors, ook jij bedankt voor de opbouwende kritiek.

Prachtig Ron.
Gr Nico

Een mooie foto met sfeer.

Je kan de plaatsnaam aanpassen door onder de foto op wijzig te drukken.

Groet Jan Luit

Bedankt Nico voor de mooie woorden.

Jan, bedankt voor de hulp, Wijzen/wissen zit wel een beetje verstopt, maar dankzij jouw hulp heb ik de plaatsnaam kunnen aanpassen.

:
 
Page 1 of 1