Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi, dromerig beeld!
groet van Nel

Mooie comp en prachtige DOF. Hij zou nog mooier zijn als de scherpe bloem op een iets donkerder vlak zou zitten en er dus beter uit zou "poppen".



» Last edited by Rob Janné on Fri 12 Apr 2019, 19:43; edited 1 time in total

Prachtig gedaan dit And.

:
 
Page 1 of 1