Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Schitterende plaat, vooral misschien dat ook het oranje ook zichtbaar is.
Zou ze ook graag eens platen.

Mooi stelletje Sjors. Fijne opname.

Vind dit mooier dan onderkoelde exemplaren die nog niets van het oranje, het handelskenmerk, laten zien.
Wel een tref zo recht tegenover elkaar, zodat ze beiden in de scherpte passen.
Waardplant als rustplaats is een bonus.
Gr.
@d

En ook een genot om naar de foto te kijken!
Groeten,
Paul

Helemaal goed zo.

Mooi.
Voor had het wat lichter afgewerkt gemogen, ik vind het wat te donker.

Prachtfoto, compliment!
groet van Nel

Mooi Sjors. Iets lichter afwerken is denk ik idd mooier, toch een nominatie voor de fraaie compositie.

Willem

Prachtig Sjors.
Gr Nico

Tja Sjors je presteert hier weer zoals geen ander!
Groet Marleen

:
 
Page 1 of 1