Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Die ene steekt er mooi boven uit. Ja zon en speenkruid is geen fijne combinatie.

Als ervaringsdeskundige weet ik wat zon met speenkruid doet of is het andersom?
Weer een knap staaltje van je kunnen Nel.
Groet van Marleen

Wat mooi Nel! Moeilijk om te fotograferen.
Groeten Marieke

Prachtig zo in de duisternis.

Één van mijn favoriete voorjaarsbloeiers (heb zelfs nog een artikeltje op www.Natuurfotografie.nl eraan gewijd). Enigszins mysterieuze foto door de vage, donkere achtergrond.

Willem

Altijd moeilijk zo'n geel bloempje, goed gelukt en mooie compositie Nel.
Gr Nico

:
 
Page 1 of 1