Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi Cor, verrassend veel detail in het wit!
Gr.
@d

Een hele mooie bosanemoon!
Groeten Marieke

Bloem is mooi maar vooral de setting spreekt me hier aan.
groet van Nel

Een mooie bloem met prachtige omgevingskleuren Cor!
Groeten,
Paul

Annemoon staat er mooi op Cor ...met prachtige zachtevachtrrgrond kleurtjes .Gr.Bert

Fijn Cor, schilderachtige achtergrond, mooie scherpte op de bloem.

Lieflijk en schilderachtig Cor.

Prachtig genomen, wat vooral meewerkt is de mooie achtergrond.

Bedankt voor de nominaties en de reacties.

Heel mooi Cor.
Gr Nico

Ja, hij is mooi Cor, mede dankzij de fraaie, vage omgeving.

Willem

:
 
Page 1 of 1