Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Ad Sprang on Mon 15 Apr 2019, 17:25
Fraai Nel. Zou zelf de neiging hebben te wachten tot zo'n wesp zou terugkeren of eruit zou kruipen. Wellicht komt daar nog een foto van of was het nest wellicht verlaten. Gr. @d
Nel R on Mon 15 Apr 2019, 18:18
Ad, de wesp liet zich helaas niet zien. Misschien zat ie erin of was een stukje vliegen....Heb wel een poosje gewacht. groet van Nel
Pieter LJ on Mon 15 Apr 2019, 18:42
Leuke vondst. Ik ken het niet. gr, Pieter
nelappelmelk on Tue 16 Apr 2019, 7:43
Wat een mooi fenomeen.
koekieman on Tue 16 Apr 2019, 8:24
Zo die naam is niet voor niets zo gekozen. Het lijkt echt een keramiek baksel uit vroegere tijden. Lijkt een beetje op de nestcocon van de Wespspin. Fraaie foto ook. Groet, Sjors
Nico_Leenheer on Tue 16 Apr 2019, 9:12
Wat een kunstig bouwwerkje heb je gevonden Nel. Gr Nico
Cor on Tue 16 Apr 2019, 9:40
Een prachtig bouwwerk, mooi gevonden dit.
Rob Janné on Tue 16 Apr 2019, 22:27
Fraaie foto, nooit geweten dat deze wespen zulke kleine nesten maken.
B.M.Schouten-Ruis on Wed 17 Apr 2019, 16:37
Dat is mooi!! Groeten Marieke
toetie on Thu 18 Apr 2019, 20:28
Apart zeg! Nog nooit gezien dit. Even opgezocht welke wesp dit doet, die heb ik ook nog nooit gezien.