Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Het feit dat er minder O-tipjes met open vleugels op staan lijkt me logisch. De moeilijkheidsgraad is een tikkie hoger. Hier heb je alles mooi scherp gekregen. Nadeel is wel de (voor mij) onrustige achtergrond. Persoonlijk vind ik vaak de onderkant van de vleugels mooier dan de bovenkant. Bijvoorbeeld bij veel Parelmoervlinders maar ook bij het O-tipje. Maar een deugdelijke bovenkant is uiteraard meer dan welkom. Smile
Groet, Sjors

Leuk het vrouwtje ook zo eens te zien.

Onrustige achtergrond vind ik geen probleem,
dat NOEMEN WE NATUUR

Groetjes David

Mooi Ad. Zo zie ik ze zelden. Waardplant erbij. En de achtergrond daar heb ik geen moeite mee. Zo zie ik het ook meestal.

Mooie plaat, zo met open vleugels zie je inderdaad niet vaak.
groet van Nel

Goed scherp ook

:
 
Page 1 of 1