Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Dat is nog eens een mooie dreigende lucht PETER ......hele mooi opbouw ....heb je natuurlijk niet in de hand maar een oplettend oog .........GR.Bert

Prachtlucht en ook heerlijk ruimtelijk met die vogels.

En heb je het droog gehouden? Fijne dynamische lucht.

Prachtige lucht! Mooie belichting!
Groet, Ronald.

Mooi die dreiging.

Je voelt de dreiging Pieter.
Heel mooi!
Groeten,
Paul

Een schilderachtig en dreigende lucht!!
Groeten Marieke

Prachtige lucht, ik ken het plekje (de Zuidbout) De boei laat ik meestal (klein) in beeld , vind dat juist weer een extra dimensie. Maar smaken verschillen...
groet van Nel

Een beetje depri-plaat maar och, dat waait vanzelf weer over Smile
Stemmig is het in ieder geval!!
Groet, Sjors

Prachtig Pieter. Wat mij betreft had je naast de boei ook de overige menselijke rommel aan de horizon mogen wegklonen. Wink

@Sjors: Laughing

Groeten, Robert

Dank voor alle leuke reacties en nomi's.
@Robert, om nou de hele overkant van de Oosterschelde weg te klonen, dat ging mij net iets te ver Smile.
gr, Pieter

:
 
Page 1 of 1