Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooie vondst Nel.
Gr Nico

Prachtige opname!

Fraaie soort en keurig geplaat.
Groet, Sjors

Een prachtige vondst Nel.
Ietsje scherper had van mij wel gemogen.

Fraai geheel met die grassprietjes.
groet van Nel

Mooie libel en fraaie macro foto door de zachte onscherpte in de achtergrond.

Willem

Mooi vastgelegd Nel. mooi beest. Ik zie ook een stel foto's met donkere exemplaren en een gele vlek op het achtereind op Nederpix. Zijn dat soms mannetjes of juist vrouwtjes?

Groeten, Robert

Mooie plaat!

Mooi Nel en die kou kan ik bevestigen, heb de hele week in Dwingeloo gezeten en nauwelijks zon gezien....
gr.
@d

Mooi zacht beeld.

Robert die donkerrode lijfjes met 1 duidelijke vlek dat zijn de mannetjes. Altijd makkelijker te determineren dan de vrouwtjes.

Prachtig gevonden dit.

:
 
Page 1 of 1