Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi van belichting en scherpte, prachtige vondst.

Mooie scherpe macro.

Gr Richard

Dank je.
Ben er ook blij mee.
Ken ze wel uit de boekjes en van internet maar het is ook de eerste die ik in de natuur zag.

Ge Martin



» Last edited by Martin Verbeeten on Thu 02 May 2019, 15:31; edited 1 time in total

Fraai beestje. Misschien als je hem wat minder zou croppen ik hem beter zou vinden uitkomen.

Ik heb nogal de neiging om soms teveel te croppen. Zou kunnen maar zou hij dan niet te veel op gaan in het geheel? Het is zo'n klein beestje.



» Last edited by Martin Verbeeten on Fri 03 May 2019, 21:52; edited 1 time in total

Persoonlijk vind ik wat omgeving erbij fraaier. Nu is hij voor mij onnatuurlijk groot.

:
 
Page 1 of 1