Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Niet heel erg getroffen met de zonneschijn Ad. Maar gelukkig toch nog 1 vlindertje er goed op kunnen zetten. De verschillen in Nederland waren groot. Hier nog best veel zon gehad op de Veluwe.

Vlinder staat er prima op, leuk met die bloem erbij.
groet van Nel

Was geen vlinderweer Ad, maar deze mag er wezen.
Gr Nico

Dank voor de reacties Nel, Nel en Nico!
@d

:
 
Page 1 of 1