Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Wat een prachtig vers exemplaar. Dit soort heb ik zelf nooit gezien. Mooi.

Dank U. Was voor mij ook de eerste keer dat ik deze soort zag. Speciaal daarvoor naar Limburg gegaan en gelukkig een aantal gezien en ook vele lege larvehuidjes.

Prachtige foto van een mooi beestje!

Dank U wel !!

:
 
Page 1 of 1