Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Wat een prachtige kleuren heeft deze Euphorbia. Mooi Gerard.

Groet, Robert

Dank je Robert.
Ik ben gek op succulente Euphorbia's, met hun vele vormen, en als ik tijd en ruimte had, had ik een kas vol!
gr
G

:
 
Page 1 of 1