Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Meestal vind ik een vlinder op een natuurlijke ondergrond mooier, maar hier heb je voor mij de uitzondering op die regel bewerkstelligd. Prachtig vastgelegd Ad. De vlinder volmaakt scherp en heel mooi kleurend met het hout, dat in fraaie diagonalen de achtergrond vult. Top!

Zit er nu een zwart beestje op de vleugel of is het een vuiltje?

Groeten, Robert

Fraai uitgevoerd Ad. Niet voor niks kou geleden.

Mooi beestje en prima compositie

Dank voor de getoonde belangstelling!
@Robert: zag het thuis ook. Lijkt me geen beestje. Ik denk dat er bij het uit de cocon kruipen een miniscuul restje is blijven plakken. Een los vuiltje zou er bij het vliegen wel afwaaien.
Scherp waargenomen!
Groeten,
@d

Ik vind de omgeving niet zo aansprekend maar het vlindertje staat er wel puik scherp op. Het pakkie wat ie aan heeft is ook lekker Siberië-proof, zo lijkt het.
Groet, Sjors

:
 
Page 1 of 1