Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Eerlijk gezegd heb ik daar nooit frislingen gezien. Vorig jaar met die erge droogte kwam er geregeld een klein reetje langs.
Deze kwam goed dichtbij.

Hoi Gerard,

In vaktermen spreek je na frisling over bruine big maar dit is bij deze (nog) niet het geval.
Mooie plaat!

Leuke foto .....Gr.Bert

Mooie scherpe opname. Lekker dichtbij.

Groet, Robert

Gave foto Gerard.
Gr Nico

Mooie doortekening, als totaalplaat misschien iets meer ruimte.

Gr Richard

Aaibaar, lief en mooi scherp!
groet van Nel

Dank jullie!
pvasselt: dank voor de uitleg!
Richard, meer ruimte heb ik niet, ik had 420 mm er op m.h.o.o. de vogels en deze dan toch weer grote lummels kwamen superdichtbij.
Ik heb alleen nog een kopportret, dat komt nog.
Leuk om te lezen dat dit toch niet zo vaak voorkomt bij de hut.
gr
G

Prachtig van zo dichtbij.

:
 
Page 1 of 1