Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Prachtige kleurencombinatie dat blauw en groen, mooie compositie.
groet van Nel

Vroeger werd altijd gezegd dat blauw en groen vloekt bij elkaar.
Ik vind de combinatie prachtig. Mooi de focus op één bloempje en diepte door achterliggend blauw.
Gr.
@d

Heel mooi. Complimenten.
Inderdaad mooie combinatie van diepblauw en fris groen.

:
 
Page 1 of 1