Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
kooyammers on Mon 13 May 2019, 5:49
Prachtige foto! Ook een hele mooie bloem. Mooi scherp.
Ties Niehof on Mon 13 May 2019, 6:55
Waarlijk een plaatje, Cor. Groet Ties.
Reinier van den Born on Mon 13 May 2019, 7:32
Erg Fraai Cor, de bloem mooi gevangen zo.
nelappelmelk on Mon 13 May 2019, 10:15
Heel erg mooie combinatie Cor.
Ad Sprang on Mon 13 May 2019, 13:06
Lijkt wel een groen traliewerk om de eigenlijke bloem te beschermen. Mooi beeld zo Cor! Gr. @d
Nico_Leenheer on Mon 13 May 2019, 13:18
Mooi Cor, ontluikende ster. Gr Nico
Willem Verhagen on Mon 13 May 2019, 15:31
Zo half geopend zie je ze eigenlijk nooit. Prachtig! Willem
Paul Vandebroek on Mon 13 May 2019, 17:20
Je weet ze altijd heel mooi in beeld te brengen Cor! Groeten, Paul
Nel R on Mon 13 May 2019, 18:16
Ik herkende 'm al als van jouw hand Cor. Er staan er 28 op Nederpix en de helft is van jou. Heel fraai gedaan weer. (helaas zie ik hier alleen de gele) groet van Nel
Ben Aalders on Mon 13 May 2019, 18:21
Prachtig Cor, wat een schoonheid. Gr. Ben
Pieter LJ on Mon 13 May 2019, 19:34
Ik vind het altijd lastig om bloemen aansprekend in beeld te krijgen. Is jou hier uitstekend gelukt! Gr, Pieter
Cor on Tue 14 May 2019, 9:21
Dank voor de reacties en de nominaties. @ Nel de paarse staat hier in overvloed, de gele heb ik toevallig ook gevonden, daar stonden er hier maar twee.
danny.declercq on Tue 14 May 2019, 21:23
Fraai kleurenpalet, mooie bloemvorm. Top Cor!