Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Prachtige foto! Ook een hele mooie bloem. Mooi scherp.

Waarlijk een plaatje, Cor.

Groet Ties.

Erg Fraai Cor, de bloem mooi gevangen zo.

Heel erg mooie combinatie Cor.

Lijkt wel een groen traliewerk om de eigenlijke bloem te beschermen.
Mooi beeld zo Cor!
Gr.
@d

Mooi Cor, ontluikende ster.
Gr Nico

Zo half geopend zie je ze eigenlijk nooit. Prachtig!

Willem

Je weet ze altijd heel mooi in beeld te brengen Cor!
Groeten,
Paul

Ik herkende 'm al als van jouw hand Cor. Er staan er 28 op Nederpix en de helft is van jou. Heel fraai gedaan weer. (helaas zie ik hier alleen de gele)
groet van Nel

Prachtig Cor, wat een schoonheid.

Gr. Ben

Ik vind het altijd lastig om bloemen aansprekend in beeld te krijgen.
Is jou hier uitstekend gelukt!
Gr, Pieter

Dank voor de reacties en de nominaties.
@ Nel de paarse staat hier in overvloed, de gele heb ik toevallig ook gevonden, daar stonden er hier maar twee.

Fraai kleurenpalet, mooie bloemvorm. Top Cor!

:
 
Page 1 of 1