Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Zou ik ook niet herkend hebben.....bijzondere plant!
gr
G

Prachtige bloem , ik zou snel terug gaan en er eens lekker bij gaan zitten . Geweldige bloem met mogelijkheden bv bloem uit de zon en de achtergrond wel in de zon. of met wat reflectie schempjes spelen.

gr Johan

Een prachtige soort.

:
 
Page 1 of 1