Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Bedankt voor je foto
Zeer fraai gedetailleerde foto met de scherpte op de juiste plaats

Groetjes David

Mooi beeld! Vraag me af of ik het sterker had gevonden met meer scherpte aan de voorkant links? Of dmv een focusstack of kleinere diafragma.
Groet, Ronald.

Mooi dat ontluikende.

:
 
Page 1 of 1