Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Goed gevonden en fraai in beeld.
gr, Pieter

Mooi in beeld, alhoewel wat steriel.
Wat me opvalt is de afwijkende grondkleur, namelijk grijs. Normaal is dit lichtbruin bij deze soort. Heeft dit te maken met het gebruik van een reflectieschermpje oid of hebben we hier te maken met een echte kleurafwijking?
Gr.
@d

Ad , klopt dat deze een afwijkende kleur heeft . Het was mij ook opgevallen er vlogen er nog meer van deze bruin blauwtjes . Ik heb hier geen reflectiescherm gebruikt .

Gr Johan

Prachtige opname!
Groet, Ronald.

Netjes geplaat!
Groet, Sjors

Prachtig scherp weergegeven.

:
 
Page 1 of 1