Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi met de druppeltjes, het is alleen wel een Icarusblauwtje Smile

Dank je Arie. Ik zie dat het franje helemaal wit is, wat wijst op Icarusblauwtje volgens mijn boekje. Zie jij het ook aan de tekening op de vleugel?
ps. Ik zal de naam aanpassen.
gr, Pieter

Mooi.

Misschien leuk om dit forum item eens door te nemen: https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=13038.0

Verhelderend. Dank Arie.

Mooi zo onder het dauw!
Gr.
@d

:
 
Page 1 of 1