Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Als ik inzoom op mijn iPad, lijkt het alsof de linker kever de rechter kever aan het oppeuzelen is, te beginnen met een hap uit de kop (bij het oog ontbreekt al een stuk van het groene schild). Het ziet er in ieder geval niet uit als een gezellige ontmoeting.

Mooi vastgelegd Bert.

Groet, Robert

Dag Robert ....ik haal het hier echt niet goed uit ....

Maar ik heb meerdere opnames gemaakt ...zal eens kijken of ik e.e.a duidelijker kan zien .op een andere opname .Gr.Bert

:
 
Page 1 of 1