Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Vaste hand Cor, mooi lantaarntje.
Gr Nico

Ik fotografeer vnl. Vanuit de hand. Lantaarntje staat er mooi scherp op. Fijne achtergrond!

Willem

Mooie foto Cor!
Groeten,
Paul

Mooi Cor, lijkt me vrij moeilijk om zo’n lantaarntje te fotograferen...

Groeten,
Tineke

Bedankt voor jullie reactie.
@ Willem ik fotografeer meestal vanaf statief, maar bij dit soort momenten uit de hand, meestal zitten ze op plaatsen waar je met statief niet kunt komen.

Gr, Cor.



» Last edited by Cor on Tue 28 May 2019, 10:10; edited 2 times in total
:
 
Page 1 of 1