Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Nico_Leenheer on Mon 27 May 2019, 7:28
Vaste hand Cor, mooi lantaarntje. Gr Nico
Willem Verhagen on Mon 27 May 2019, 11:33
Ik fotografeer vnl. Vanuit de hand. Lantaarntje staat er mooi scherp op. Fijne achtergrond! Willem
Paul Vandebroek on Mon 27 May 2019, 17:49
Mooie foto Cor! Groeten, Paul
Tineke Strijbosch on Mon 27 May 2019, 18:34
Mooi Cor, lijkt me vrij moeilijk om zo’n lantaarntje te fotograferen... Groeten, Tineke
Cor on Tue 28 May 2019, 9:10
Bedankt voor jullie reactie. @ Willem ik fotografeer meestal vanaf statief, maar bij dit soort momenten uit de hand, meestal zitten ze op plaatsen waar je met statief niet kunt komen. Gr, Cor.