Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Wat een aparte plek hebben ze uitgekozen. Gelukkig hebben ze dat bij de juiste persoon gedaan zodat ze met rust gelaten worden.
Fijn donker beeld met een mooi frontaal kopje en de structuur van het nestje goed zichtbaar.
Heb toevallig zelf afgelopen week voor het eerst deze soort gefotografeerd in Bulgarije, eveneens op zo'n kunstig gebouwd mini nestje.

Gr.
@d

Prachtig vastgelegd. Mooie stack. Ik neem aan dat de wesp niet op alle 26 opnames stond...

Op mijn vakantieadres in Italië vorig jaar had deze soort een nest gemaakt onder de balkonreling. Omdat de wespen steeds binnen zaten en wij regelmatig op het balkon zaten, heb ik dat nest toch maar even verwijderd. Ja, lekkere natuurliefhebber ben ik, maar er zijn grenzen.

Groeten, Robert

De raten fraai gedetailleerd in beeld gebracht. Leuk ook dat je de wesp erbij hebt.
gr, Pieter

:
 
Page 1 of 1